Om Horticoop

Rådgivning

Få hjælp 87 36 99 00

Om Horticoop

Om Horticoop

Horticoop Scandinavia A/S – Gartneriernes servicepartner. 

Horticoop Scandinavia A/S er et datterselskab til Horticoop bv og blev grundlagt i oktober 2004.
Det blev startet af 5 medarbejdere og Horticoop BV, som hovedaktionær, og er i dag vokset til 11 medarbejdere og 1 ekstern konsulent. Horticoop er i dag markedsleder inden for gartneriforsyninger i Danmark.

Vi leverer operationelle varer og teknisk udstyr til den danske gartnerisektor. Kunderne omfatter drivhuse med prydplanter og grøntsager, planteskoler og frilandsgrøntsager. Vi tilbyder produktrådgivning fra et stærkt og bredt team med mange års brancheerfaring og har en komplet palette af produkter. Vi tilstræber at have One-Stop-Shopping for gartnerier og leverer lagervarer inden for 24 timer. Hos Horticoop kan du også få produceret og leveret kundespecifikke varer til gartnerier i hele Skandinavien.

Horticoop Scandinavia er placeret i Hinnerup, tæt på Aarhus, i et nyt kontorbyggeri fra 2018. Bygningen deles med transportfirmaet Alex Andersen, som letter hverdagstransporten, da en stor del af transporten håndteres af dem.

Vores mål er at sikre, at vi kan levere de rigtige varer, på det rigtige tidspunkt, på det rigtige sted. Det gør vi ved at spejde efter nye produkter, men vi er også stærkt afhængige af, at vores omkring 50 leverandører leverer varer af høj kvalitet.

Horticoop scandianvia kontor   Horticoop Scandinavia kontor hinnerup 

 

Added value

Værditilførsel for dig som kunde
  • One-stop-shopping
  • Online bestilling af varer via selvbetjeningsunivers
  • Produktrådgivning fra et stærkt team med mange års brancheerfaring.
  • Planlægning af dine indkøb ud fra bl.a. dine produktionsplaner af potter, sphagnum, emballage, gødning, kemikalier, biologi mm.
    Dette sikrer, at du har disse varer, når de skal bruges.
  • Kundespecifikke varer
  • Egne konsulenter inden for biologisk bekæmpelse
  • Udsende statistikker (mps) pr. e-mail.
  • Certificeret Philips/Signify LED vækstlys partner
  • Tilbud om samlefakturering med angivelse af køb fordelt på varegrupper inkl. moms. Dette kan give en stor tidsbesparelse på bogføring.
  • Lave laminerede leveringsplaner, der sættes op ved forbrugsstedet, i pakkehallen, ved pottemaskinen osv.
    Dette sikrer, at de medarbejdere, der passer de enkle arbejdsrutiner, kan følge med i / følge op på, om der skal ske forskydninger i forhold til det planlagte.